برهه برهنگی

بایدی در کار نیست، ولی زیر باران را باید رفت

برهه برهنگی

بایدی در کار نیست، ولی زیر باران را باید رفت

راستی

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴

این روزهایی که اینقدر خراب شده

نباید بعد از این لطف های پی در پی ات باشد!

لطف بزرگی که گمان نمی کردم به این زودی برایم اجابت کنی!

اما حرف من این است

"حالا که تا آنجا کشاندی ام

چرا نصفه...

چرا این قدر نصفه ؟"

 

در کجی من که حرفی نیست

نکته اینجاست که در مهربانی و رحمانیت و بلند نظری تو هم هییییچ حرف و شکی نیست!

من زیادی به این ایمان دارم!

حالا

یا حرف های آن روز دختر اشتباه است

     "هرقدر به خدا امید داشته باشی و به برآورده شدن حاجاتت ایمان، همانقدر در کاسه ات می گذارد..."

یا این قانون هم مثل همه قانون های دیگرت، اما و استثنا دارد...

و این هم روی همه حکمت هایت که درک نکرده ام هنـــــوز!

 

راستی!هیچ می دانی چقدر دلم برایت تنگ شده...؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
hes

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">